Komputerowe znieczulenie - bezbolesne leczenie

Kto z nas nie marzy o bezbolesnej wizycie u

Wizyta w gabinecie stomatologicznym nie tylko u dzieci wzbudza panikę. Także osoby dorosłe, po negatywnych doświadczeniach z przeszłości, często w obawie przed bólem, mają problem z przychodzeniem na kolejne wizyty kontrolne. W rezultacie może prowadzić to do przykrych konsekwencji w zakresie higieny i estetyki jamy ustnej.

Nowoczesna stomatologia oraz rozwój preparatów do znieczuleń sprawia, iż leczenie u lekarza dentysty w coraz większym stopniu odbywa się bezboleśnie. Czasami jednak, pacjenci bardziej boją się znieczulenia i samej iniekcji przy znieczulaniu niż właściwego leczenia. Na szczęście znaleziono na to lekarstwo.

Abrakadabra i po bólu

Najnowocześniejszy, bezbolesny, sterowany komputerowo system znieczuleń bardzo szybko redukuje ból, jednocześnie zmniejszając stres i czas zabiegu. Pozwala na doskonałe znieczulenie wokół zęba. W porównaniu do metod tradycyjnych nie powoduje znieczulenia policzków i warg, ani konieczności dodatkowego podania znieczulenia od strony podniebienia – pozwala to na znaczne podwyższenie komfortu pacjenta. Mimo mniejszej inwazyjności jest skuteczne nawet w przypadku zapalenia miazgi, na co nie zawsze pozwala standardowe znieczulenie. Dodatkowo umożliwia także leczenie kilku zębów przy jednorazowym znieczuleniu.
Jet to zabieg bezpieczny, ponieważ komputer podaje płyn znieczulający bardzo wolno - pod kontrolą mikroprocesora. Środek znieczulający jest wchłaniany miejscowo, a nie wtłaczany pod dużym ciśnieniem (tak jak w klasycznych strzykawkach), chroni to od uczucia bólu, pieczenia oraz nieprzyjemnego rozpychania. Wszystko to można uzyskać dzięki zastosowaniu fizjologicznej prędkości podawania środka.
Konstrukcja, wygląd, a także działanie komputerowego systemu znieczuleń pozwalają na wyeliminowanie stresu związanego z widokiem klasycznej strzykawki. Sama igła jest bardzo cienka, przez co „ukłucie” jest praktycznie nieodczuwalne.